Thursday, December 9, 2021

دماغي هتفرقع .. عندي اسئلة كتير

احساس صعب لما الشخص اللي  تثق فيه وترتاح معاه وتحكيله كل وجعك واسرارك يتحول هو كمان لوجع كبير يبقى نفس الايد اللي بتكسرك وتوجعك ..

في مرة سالتني قولت لى ايه اكتر حاجة ممكن تزعلك مني قولت لك انك تبقى عارف نقطة ضعفي وتجرحني بيها ..

انت عارف كويس ان موضوع الثقة دا اكبر نقطة ضعف عندي .. ازااااي قدرت تعمل فيا كدا انت كمان .. انت بالذات 

عندي اسئلة كتير عايزة اسالها وملحقتش .. كان شاغل دماغي فلاش باك متلخبط للفترة اللي فاتت 

طيب .. طيب كنت هتعمل ايه لو وافقت نتقابل ؟ كنت هتحلها ازاي ؟

طيب تبريرك اللي قولته مقنع اصلا ولا انا اللي اقتنعت عشان كنت عايزة اصدق ان الموضوع بسيط فعلا

المشكلة اني مش هعرف احكي لحد  .. المفروض ان انت الوحيد اللي كنت هقدر احكيله 

ومع كل دا بالي مشغول عليك ؟ روحت مشوارك ولا لاء .. تعبت بعد ما خلصنا كلام ولا لاء ؟ طيب هتلجأ لمين ما انت كنت بتلجأ لي 

شوفت كدبة سخيفة عملت فينا ايه 

اذا يهمك تعرف انا عاملة ايه فاطمن انا مش حاسة باي وجع .. انا كل اللي حاسة بيه تنميل جوايا وفراااااااغ 

اصل فاضل ايه تاني فيا يتوجع .. اكتر انسان كنت برمي عليه وجعي خسرته هو كمان 

ومفهوم الثقة والامان اتعدم عندي للابد .. الوردة اللي زهزهت اتحرقت ونشفت للابد 


هو انا استاهل كل دا ؟ استاهل ان كل اللي احبهم واثق فيهم اخسرهم بشكل او باخر .. 

انا بريئة زي ما انت قولت ولا غبية وعبيطة ؟ 


No comments: